Vahvat ja merkityksellisesti erottuvat brändit menestyvät maailmalla
Hei !!
Tervetuloa Kantarin Brändi-webinaareihin!
Kuluttajat valitsi, Kantar palkitsi - Parhaat mainokset 2020 | 16.6.
Joka vuosi Kantar testaa yli 10 000 mainosta ympäri maailmaa asiakkailleen. Luovalla toteutuksella on todennetusti aivan keskeinen merkitys mainonnan tuloksellisuuteen.
Esittelemme parhaat mainokset ja tehokkaan mainonnan viisi teesiä.
Maailman menestyneimmät brändit 2021 | 18.8.
Kantarin globaalissa BrandZ-tutkimuksessa haastatellaan miljoonia kuluttajia ja analysoidaan valtava määrä taloudellisia tunnuslukuja. Esittelemme menestyneimmät brändit toimialakohtaisesti ja case-esimerkein.
Mihin brändisi menestys perustuu? Analytiikan avulla löydät tärkeimmät kasvun ajurit | 25.8.
Brändien on tärkeä ymmärtää tavoiteltavien ominaisuuksien ja investointien merkitys kasvulle. Viestintä- ja markkinointistrategioiden optimoinnissa tulee huomioida pitkän tähtäimen brändipääoman kehittäminen ja lyhyen aikavälin myyntitavoitteet. Kantarin analytiikkaratkaisut tarjoavat keinot kokonaisvaltaiseen tuloksellisuuteen.
Missä: online, Teams
Milloin: yllä olevina päivinä klo 9.00-9.30